Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση


Συνεχίζεται η δυναμική ανάπτυξη του Pink Lady

Εκτύπωση
mila pink  lady21.6.2018
Να εδραιώσει τη θέση της ως κορυφαίο brand κατάφερε τη σεζόν 2017-2018 η Pink Lady®, σε όλες τις αγορές της Ευρωπαϊκής Ένωσης και μάλιστα σε μια εποχή όχι και τόσο «κανονική» για τα δεδομένα της αγοράς.

«Ήταν μια ενθαρρυντική αρχή για ένα γεμάτο καλοκαίρι», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας με έδρα τη Γαλλία.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας «ποσότητες 175.000 τόνοι Pink Lady® θα έχουν διατεθεί στο εμπόριο, με επιταχυνόμενο ρυθμό εκκαθάρισης (+ 11% στις αρχές Μαΐου έναντι 2016/17)».

Τρεις αγορές ξεχωρίζουν αυτή τη σεζόν, επισημαίνει η εταιρεία, επεξηγώντας: «Της Γερμανίας, η οποία ξεπερνά το όριο των 50.000 τόνων, του Ηνωμένου Βασιλείου, με σχεδόν 30.000 τόνους και της Γαλλία με 22.000 τόνους, αυξημένης δηλαδή κατά 14%».

Σε σχέση με τα μερίδια αγορά της Pink Lady®, στην σχετική ανακοίνωση, αναφέρεται πως «μπορούμε να αναφέρουμε το Βέλγιο που έπεσε στο 42% ακολουθούμενο από τη Γερμανία (40%) και τις Κάτω Χώρες (21%).

Σημειωτέον ότι η Ισπανία κατέγραψε ισχυρή ανάπτυξη με 17% αύξηση κατ’ όγκο και 20% αύξηση μεριδίων αγοράς (7.066 τόνους). Σε μια εποχή όπου η ευρωπαϊκή παραγωγή έχει μειωθεί κατά 22%, η Pink Lady® επέτυχε καλά αποτελέσματα, χάρη στην απόφασή της να ακολουθήσει μια στρατηγική «κατάκτησης» με τους εξής βασικούς στόχους: τον έλεγχο της τοποθέτησής της, τη διατήρηση της έντασής της και της πρωτοτυπίας των εκστρατειών προώθησης, της συνεχούς αύξησης της εικόνας και της ψηφιακής επικοινωνίας. Τέλος της προώθησης των δεσμεύσεών της, στον τομέα της κοινωνικής ευθύνης και εγγύησης της ποιότητας, σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο βαθμό».

Παράλληλα η η εταιρεία επισημαίνει τα ακόλουθα:

«Η κοινωνική ευθύνη στο επίκεντρο της στρατηγικής
«Η εποχή αυτή θα χαρακτηρίζεται από την κλίμακα της στρατηγικής κοινωνικής ευθύνης του συλλόγου και τις πολυάριθμες δράσεις του: Pink Lady® Day, Pink Lady® Talents, το πρόγραμμα Bee Pink, η παρουσία μας στη Διεθνή Έκθεση Γεωργίας στο Παρίσι και η κινητοποίηση πολυάριθμων επαγγελματιών και εμπειρογνωμόνων στις ομάδες τεχνικών παραγωγής και βιολογικών προϊόντων.

Όλες αυτές οι αξίες και οι πρωτοβουλίες ανταποκρίνονται στις κοινωνικές προσδοκίες των καταναλωτών και των εμπορικών σημάτων των συνεργατών μας και πλέον, περισσότερο από ποτέ, στο επίκεντρο των ανησυχιών της μάρκας.

Πέρα από αυτά τα αποτελέσματα, η Pink Lady® ασχολείται ήδη με την καλοκαιρινή περίοδο και την εκστρατεία του 2018/19, ώστε να συνεχίσει να καινοτομεί και να αποδίδει.

Pink Lady® συνάντηση με τους καταναλωτές αυτό το καλοκαίρι
Για να σηματοδοτήσει την εποχή στο νότιο ημισφαίριο, η Pink Lady® θα εκπονήσει διάφορες εκστρατείες και θα επαναλαμβάνει τα γεγονότα.

Ένα νέο κύμα τηλεοπτικών διαφημίσεων.
Η Pink Lady® θα επιστρέψει στις τηλεοπτικές οθόνες την 25η και 26η εβδομάδα του έτους, στα εθνικά και ψηφιακά κανάλια σε 6 χώρες: τη Γερμανία, το Βέλγιο, τις Κάτω Χώρες, την Ιρλανδία, τη Νορβηγία και τη Δανία. Αυτό το νέο κύμα τηλεοπτικών σποτ για τα πραγματικά τρόφιμα θα πρέπει να φτάσει τα 60 εκατομμύρια επαφές με μέσο όρο κάλυψης 60% του στόχου μας. Ο στόχος είναι να υποστηρίξει μια φιλόδοξη 1η σεζόν στο νότιο ημισφαίριο εξαρχής.

Για δεύτερη φορά, το Pink Lady® υποστηρίζει ένα πλήρωμα κατά τη διάρκεια του Tour Voile 2018. Φέτος, το πλήρωμα περιλαμβάνει 5 Ευρωπαϊους κυβερνήτες (Βέλγο, Γερμανό, Γάλλο (2) και Ιταλό). Αυτό το πολυπολιτισμικό πλήρωμα θα πρέπει να επιδείξει μέγιστη συνοχή για να προχωρήσει όσο το δυνατόν περισσότερο στον ανταγωνισμό! Μέσω αυτού του γεγονότος, το οποίο αντανακλά πραγματικά τις αξίες του τομέα, η Pink Lady® θα αποκτήσει μεγάλη προβολή στα μέσα μαζικής ενημέρωσης και πολλές ευκαιρίες να συναντήσει τους καταναλωτές μέσω των εκδηλώσεών της στην ξηρά κατά τη διάρκεια των δοκιμών, χωρίς να ξεχνάμε την ευκαιρία να υποστηρίξουμε τους ταλαντούχους νέους ναυτικούς.

Τρόφιμα και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η κοινωνία
Στις 2-8 Ιουλίου η Pink Lady® διοργανώνει έκθεση για τα τρόφιμα κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ Rencontres de la Photographie στην πόλη Αρλ της Γαλλίας. Αυτή θα είναι μια ευκαιρία να ανακαλύψετε τους νικητές του διαγωνισμού Pink Lady® Food Photographer και των εκλεκτικών φωτογραφιών τους από όλο τον κόσμο, καθώς και τις συνθέσεις του Ιταλού φωτογράφου Maurizio Galimberti, ο οποίος θα δημιουργήσει μια δουλειά «ζωντανή» στη νύχτα της εκδήλωσης. Αυτό αποτελεί μια ευκαιρία για την Pink Lady® να κερδίσει δυναμική, προωθώντας τις αξίες της βιομηχανίας και αντανακλώντας τα ζητήματα που θέτει η παραγωγή τροφίμων στην κοινωνία μας μέσω της τέχνης.

Donauinselfest Φεστιβάλ
Στις 22-24 Ιουνίου η Pink Lady® θα συναντήσει αυστριακούς καταναλωτές με περίπτερο στο φεστιβάλ Donauinselfest της Βιέννης. Περιμένοντας 3 εκατομμύρια επισκέπτες, αυτή η οικογενειακή εκδήλωση αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για την Pink Lady®, η οποία θα προσφέρει γεύση και θα διανέμει τσάντες και φυλλάδια. Η επιχείρηση υπολογίζει να φτάσει τις 60.000 επαφές.

Το φορτηγό Pink Lady® στον δρόμο της Γερμανίας
Από τις 15 Ιουνίου έως τις 15 Ιουλίου, το φορτηγό Pink Lady® θα επισκεφθεί 4 γερμανικές πόλεις: το Μόναχο, το Αμβούργο, την Κολωνία και τη Φραγκφούρτη, θα σταματά στους χώρους στάθμευσης των εμπορικών κέντρων και κοντά σε όλες τις θέσεις που έχουν σχεδιαστεί για την προβολή του Μουντιάλ 2018.

Το Bulli Van ζωγραφισμένο με τα χρώματα της Pink Lady®, θα προσφέρει μια περιοχή χαλάρωσης με γευσιγνωσία μήλων, σακούλες και την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε διαγωνισμό 75.000 άτομα.

Ένα φιλόδοξο σχέδιο δράσης σύμφωνα με τις αξίες του brand για να βοηθήσει στη διατήρηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών».


Πηγή: froutonea.gr
Έχουμε 263 επισκέπτες συνδεδεμένους
Επισκέψεις : 7528921
fbe

london produce
 

fruit logo en